tisdag 2 november 2010

2 november 2010 Träning och film

Tränade idag med.... WOW på den. Fast så glad när jag kom till jobbet var jag inte. Har sovit dåligt och annat som är tråkigt. Saknar Bella och att bråka med M är inte kul. Vi gick till Strömmen för lunch och jag åt lite sushi.... en till sak som var WOW. Sen drog jag hem och hyrde filmer till mig och Nattis, det blev två stycken tjefilmer. Sen till gymmet igen. Där jag träffade min tränare... pinsamt. Jag som inte har varit där på ett tag. Men nu när jag väl har gjort det känns det riktigt bra. Det kändes grymt bra, jag fixade nästan hela passet utan att känna mig helt slut. Sen hem fixa, duscha och när jag plockade ur disken så tittade jag på ett avsnitt av Gossip Girl. Fy vad jag längtar till NYC. Pratade med Kerstin och hörde Bella i bakgrunden och hon verkar ha det toppen. När Nattis kom hem så åt vi grillad kyckling med grönsaker och dipp till. Gott.... sen slank det väl ner ett och annat chips med. Givetvis drack vi cola till. Tjejfilm, bizz=chips, dipp och cola. Som förr i tiden när hon var liten. MYSIGT!!! En bra dag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar