fredag 5 november 2010

5 november 2010 Fredag tack och lov och lite bio på det.

Ännu en härlig dag i Stockholm. Tur att det är fredag och att veckan är slut och att snart så är lillskruttan hemma. Efter jobbet som var halvdag fixade jag lite till på stan till H's baby shower. Sen åkte jag hem och fixade lite hemma och sen på med lite kläder och iväg. Tyvärr hann jag bråka en hel del med Nattis med, det var grymt jobbigt och den hemska känsla höll sig kvar hela filmen. Då jag för en gång skull var tidig hann vi med en sväng på Mio där vi hittade en sovrumslampa och två små kannor. En för mjölk och en för grädde, det måste jag ju ha när svärfar kommer hem. Sen dumpade vi sakerna i bilen som stod precis utanför SMAK och dit vill jag snart gå och äta. Sen gick på bio. Vi såg Hämden av Susanne Bier, den gjorde mig verkligen låg. Vi var tysta hela vägen hem. Sen ett var zappande och sen sova gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar