torsdag 4 november 2010

4 november 2010 Sol och bio

Även om jag inte tränade hela passet idag så kände jag mig duktig. Det var bara för jobbigt, jag misstänker att jag har sovit för lite i natt, har så svårt att somna på kvällarna och lyssnar alldeles för länge på ljudboken. Men det är strålande sol och jag pratar med grannen på busshållplatsen. På jobbet är allt som vanligt förrutom att jag och Hélèn gick till Palatset och åt god lunch och delade på en dessert och det var helt underbart som Ola min kollega hade sagt. Jag fick en sjal av H och jag blev så glad, den var givetvis svartvit och jag älskar att den är mjuk och från H&M. Satt över på jobbet till klockan 16:00 och gick sen götgatan fram och tittade i butiker. Hittade ingenting, sen gick jag till Söderhallen och tittade lite där och gick sen ner och satte mig och läste på bion till Putte kom. Vi såg Due Date och ja det var några riktiga skratt men om jag ska vara ärlig så var det mycket som jag inte ville se och skämskudden ville komma fram. Sen åkte jag hem och pratade med Nattis och strax efter jag kom hem kom Martin. Nicke var på väg och fixade lite mat till mig och Nattis. Tack för det!! Sen var det tack och gonatt....

2 kommentarer:

  1. En riktig höjdarlunch! Allt var perfekt! Let´s do it again sometimes! kram!

    SvaraRadera
  2. Självklart att vi gör om en sån höjdarlunch!! :)

    SvaraRadera