onsdag 14 juli 2010

12 JULI 2010 Jobb på IKEA eller nej...

Just det jag jobbar visst inte där men jag är där väldigt ofta just nu. Och inte mig emot jag ÄLSKAR ju IKEA och det är inget jag skäms över utan snarare är lite stolt över. Hur som helst så jobbade jag hela dagen och åt lunch gjorde jag med, (borde inte ha gjort det) fast det extra trevligt blev det med Ola och Brian. Åt en hälsosallad på Tamarindo men kom igen..... uj vad jag åt. INTE bra juh!! Träffade Johan på bussen och hade trevligt sällskap ända hem. Direkt efter jobbet åkte jag och Bella till Ikea där vi mötte upp Nattis och tyvärr är hennes pappa inte så smart. Han gjorde ingenting för att trösta henne alls, utan nu kändes allt som hennes fel igen. MORR på honom! Skrev en hel massa om honom men suddade sen ut allt för det känns helt onödigt att ens ödsla tid på honom. Jag fokuserar på sånt att få min stora skrutta på bättre humör istället. Gör allt för att få henne gladare och vi hittar faktiskt nästan allt vi vill ha och lite till förstås....hihi! Sen hem till lilla huset och på kvällen kom världens goaste nästan grannar på deras fina fina tandemcykel och hade med sig pastasallad till kvällsmat. Vi invigde vårt nya matbord och stolar och tänkte att här kommer just vi sitta många gånger. Sen hem till röran och alla fula, jobbiga, flyttkartonger som står överallt. Men som tur var så sover vi ju bara där och det är ju tur för annars hade jag inte stått ut så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar