måndag 12 juli 2010

8 JULI 2010 Tröstar mina två små hjärtan

Bella är fortfarande inte frisk och jag håller på att bli tokig. Ha en klängande varm liten tjej på sig är inte någon dröm. Men vi kämpar vidare och jag fixar i huvudet hur det ska bli. Var hos vårdcentralen och fick tyvärr en läkare som gjorde att jag inte kände mig säker alls. Hon gjorde mig så orolig över att Bella inte hade ätit sen i fredags och att hon knappt åt. Så hon gav oss en ny tid, trots att jag sa att febern faktiskt höll på att gå ner. Väl hemma så fick jag ta hand om den stora tjejen med. Hon fick sitt hjärta rejält sårat. Som tur är hon mycket mycket starkare än vad hon tror. Trots att det gör ont så fixar hon detta och kommer gå hel ur det som tur är. Så jag tröstade två stycken den dagen och det var tur att Bella sov länge och jag hann packa lite till. Uj fy vad mycket grejjer man har. Tar aldrig slut att sortera, kastar mycket och kommer förmodligen att ångra mig och det får jag väl leva med. Vi åker en sväng till Rusta, Jula och Bygg-Ole. Det finaste vi hittade var på Rusta och ett fint vitt liten bänk med bord och ett fint parasoll. Sen hämtade vi mamma och hon fick äntligen komma till vårt lilla hus. Hon tyckte givetvis att det var superfint och hon ska hjälpa mig med ritningen till hallen som ska in för bygglov så snart som möjligt. Sen hem med mamma igen och hem till lägenheten Där tvätt väntade och tar inte jag tag i det gör ingen det,så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar