torsdag 22 juli 2010

22 JULI 2010 Moln faktiskt men grymt varmt

Det är grymt svårt att motivera sig till att gå upp på morgonen när hela familjen sover och man vet att de kommer sova minst en timma till. Men ändå går jag till bussen i solen och det är otroligt varmt. Lyssnar på min ljudbok och tänker handla lite frukt (läs onyttiga saker) Konsum vid slussen men inser att jag har glömt plånboken och kommer därför inte köpa någonting alls varken frukt onyttigt eller kläder på lunchen. Dagen på jobbet gick ganska fort för det verkade som om folk kom på att de hade saker att fixa innan de går på semester. Resten så letade jag klänningar/bolero till bröllopet nästa helg. Hittade många fina sajter i Danmark. Jag måste säga att jag ÄLSKAR dansk design i alla de slag. Ska visa några godningar så småning om här i bloggen. Hemma sen tittade jag faktiskt en stund på tv och sen fick vi upp alla vinterkläder på den plats vi hade tänkt men inte så mycket mer. Är trött och hoppas på att få massor gjort i helgen istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar