onsdag 7 juli 2010

7 JULI 2010 Sommar och feber går inte ihop

Som ni förstår så är vi alla trötta på att vår stackars lilla tjej inte blir frisk...MORR!! Helt enkelt morr. Idag har Martin fått agera polis åt städfirman som inte kunde städa. De fick lägga 10 arbetstimmar på att rätta till städningen och med andra ord så hade de inte städat i från början. Nu är det i alla fall ganska städat i vårt lilla hus. Här i lägenheten finns det mer än 50 färdiga flyttlådor nu. Jag tror att vi är på banan men jag längtar efter att få flytta. Imorgon kommer våra nya sängar och det är ytterligare en sak som man längtar efter. Bella och jag har titta på mer film idag och tror att det börjar vända. Hon åt faktiskt nästan två hela tuggor av en liten macka, men yoggi går inte hon säger att det gör så ont i munnen då. Imorgon blir det läkaren igen om inget annat händer. Vill att lillan ska bli frisk och att vi får i ordning på saker och ting så att allt kan flyta på som det ska nästa vecka då flyttlasset går. Tänk att vi redan är där, det är så många saker jag vill få till innan vi flyttar in men den här gången har jag lovat mig själv att vi ska ta en sak i taget och ett rum i taget. Så att allt bli noggrant och fint gjort. Blir ju så arg på mig själv när saker blir slarvigt gjort och den här gången tänker jag jobba på mitt tålamod. Så det så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar