tisdag 20 juli 2010

20 JULI 2010 Jobbdag igen

Eller om jag ska vara ärlig så finns det inte så mycket att göra på jobbet utan surfar mest runt på en massa saker. Allt från IKEA till New York och andra skojsiga saker. Åt lunch med kollegorna på Akkurat och det var helt ok sallad.

När jag kom hem var huset tomt och det var nästan lite konstigt och komma "hem" till vårt lilla radhus själv. Men hann inte vara själv så länge men hann få in skorna i vår garderob Hade tänkt att hinna med att fixa till vinterkläderna med men.... NEJ det hann jag inte. Istället kom familjen L och det var mycket roligare att vara med dem. Visa dem runt och vi var lite i parken. Alla tre småtjejer hade sina fina jumpsuits på sig. Vi åt pasta ihop och tog en glass till efterätt. Till kaffet kom också vackra J&H, det blev prat och skratt. Underbart!! Men sen blev jag helt seg. Såg alla kläder som låg på sängen som jag borde ta tag i men inte orkade. Så istället försökte jag få igång tv:n och den ville inte alls efter att ha funkat felfritt i flera dagar så strejkade nu den nya fina tv:n MORR!! Hur som helst så får det bli ny kabel imorgon och sen ringa lite till Com hem om inte det skulle funka. Hur låg får man bli.... men imorgon är en annan dag och hösten är långt borta juh!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar