onsdag 14 juli 2010

14 JULI 2010 Vill vara på Öland

Och inte är det för att det är Victoriadagen utan att jag saknar att få vara där på Öland, där Martin och jag träffades för tänk, 11 år sen. Då vi var på Öland förra året för att hälsade på Nattis och fira 10 årsjubileum. Bodde vi inne i Borgholm. En lite lägenhet mitt i lilla stan, kom vi på att ett sånt sommarboende borde vi ha. I en liten sommarstad där man kan ha en liten gräsplätt att vara på men ändå nära havet och nära till lilla staden. Så att man kan köpa färskt morgonbröd och njuta av att gå till en restaurang och kunna gå hem. Så vill jag ha det på semestern. Men nu är det lite för dyrt och jag har ju fått mitt lilla hus så jag får väl lugna mig. Jobbet är så lugnt att det blir nästan jobbigt!! Idag på jobbet har jag surfat runt på många fina bloggar och jag vet hur jag vill ha det men vet inte riktigt hur man kan få det så. Så länge får detta utseendet på bloggen duga och snart kommer massa före och efterbilder på huset och gamla lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar