måndag 19 juli 2010

19 JULI 2010 Flyttdag igen och IKEA

Ja, bara så ni vet har vi nu ännu en gång varit på IKEA för att handla massa saker. Den här gången var det saker för att kunna fixa färdigt i våra garderober som behövdes. Givetvis så kom det en hel del massa smått och gott med och ÄNTLIGEN så kommer vi nu ha 1,5 fåtölj svart sammet. Jag vet att det kommer att bli skitsnyggt!! Bildbevis kommer när den kommer hem till oss den 11 augusti. På eftermiddagen kom mamma och stannade för kvällsmat. Då vi skjutsade hem henne passade vi på att ta med toastolen hem som vi ska ha i badrummet nere. Det badrummet är förresten kaos och jag hoppas att vi kan göra om det i vår. Jag längtar dit, men först ska vi bygg hall och göra om tvättstugan i höst. Det är så märkligt att man inte har en hall i de här radhusen. Måste varit en man som ritat dem som inte har städat efter en treåring som kommer in med leriga stövlar ifrån gården. Hur som helst så blev vi nästan färdiga med klädkammaren igår och bara 8 kartonger kvar med skor, vinterkläder och sånt som ska in i kattvinden i klädkammaren. Och dom hoppas jag bli klar med imorgon. Lampan släcktes vid 00:45 då vi hade surfat och snackat lite om bilar igår. Vilken tur att M och jag är på helt samma nivå när det gäller bil. Drömmen om SAAB forsätter......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar