lördag 3 juli 2010

2 JULI 2010 VAB




Fredag fick jag VAB:ba, min lilla skrutta är så febrig i sommarvärmen. Och som inte feber över 40 grader i 29 gradig värme utomhus skulle räcka. Hon har fått virusblåsor i munnen och vill varken äta eller dricka. Det är knappt vi får i henne piggelin. Det blir det mycket "inte heller" och titta "silm" som gäller för min lilla sjukling, men hon är så otroligt lycklig där hon sitter på sin lilla cykel och hon packar lite allt möjligt på sin pakethållare, hon orkar inte så många minuter åt gången men hon kämpar för hon älskar verkligen sin trehjuling. Vi lever nu med kartonger överallt och har hunnit packa ganska mycket och det känns som om vi är på banan. På kvällen åkte jag in till stan för att träffa Putte. Vi hade en supertrevlig kväll i härliga somriga bästa Stockholm. Min kväll/natt slutar i soffan drickandes ett glas vatten vid 01:40 lyssnandes på ljudboken "Så länge vi båda andas", klockan 02:00 har jag stängt av och somnar nog på stubben i sängen med ett värmeelement bredvid mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar