onsdag 7 juli 2010

6 JULI 2010 VAB igen


Jag vabbar och vabbar. Min lilla skrutta är fortfarande inte alls bra. Hon har hög feber och hennes stackars lilla mun är full av blåsor. Hon sov nästan hela dagen och när hon inte sov så vill hon bara vara hos mig. Hennes stackars pappa får knappt tilltala henne. Nu har vi sett "Bilar" och "Prinsessan & grodan" minst hundra gånger och jag ser fler och fler detaljer i dem för varje gång. Nja, Disney är inte så dumt i alla fall. När hon sov fick jag som tur var i ordning på garderoberna och känner att jag bidrar lite i den här flytten. Martin fick ta mot alla varor vi hade köpt på IKEA i nya huset och jag är lite avis på honom som har fått vara där. Jag längtar ju efter att få vara där och att få bo där. Hur som helst så hade Bring strulat till det så vi saknar två kollin, undrar när vi kommer få dem? Uj, idag slarvade jag med... det var inte svårt att kasta i sig två kexchoklad. På kvällen vid fotbollen åt jag även två varma mackor. De var så goda...mums!! Måste också berätta att ikväll första kvällen på nästan fem år här flög det en luftballong över vårt hus, tyvärr var det den fulaste av dem alla. Lisebergskaninen men jag kan inte säga att jag blir mindre lockad av att åka i alla fall. Det stora problemet är att jag vet inte om jag vågar. Fotbollen var väl kul men nu vill jag att den snart ska fara över. Imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar