onsdag 14 juli 2010

13 JULI 2010 Mer målning

Jobbade och åt inte på lunchen.... utan shoppade nyckelringar till familjen. Alla förtjänar en ny fin nyckelring när man ska ha nya nycklar eller hur?!? Det är väldigt lugnt på jobbet. De flesta har väl semester så det är många skratt och läsa många bloggar samt tidningar. Samt att trösta en lite dum dotter, ibland gör man dumma saker som bara skadar en själv mer än någon annan. Efter jobbet mötte jag upp Helen vid slussen och vi åkte hem tillsammans. Hon är så fin i sin lilla mage. Men hon är lite glömsk och jag kommer ihåg hur hemskt det var att glömma så när man var gravid/ammade. När jag klev av bussen så mötte jag Nattis och hon fick sin nyckelring. Ett silverhjärta med ett rött Mullberryträd på. Hon gillade det och det var ju tur det. Sen drog hon till jobbet. Väl hemma fick Martin åka till mamma för hennes altandörr hade blåst upp och hade nu låst sig i ett läge. Bella sov och jag passade på att vila lite i värmen. Sen till huset där Martin satte upp golvlister i vardagsrummet och jag målade våra element. Nu blir de vita och fina som resten av rummet..... har jag sagt att jag gillar vitt, hihihi!!! Sen kom J&H igen och det blev matdags och vi satt ute på baksidan och det var verkligen hur skönt som helst. Att gå upp på andra våningen sen för att skruva ihop några lådor till i Bellas garderob var ingen lek. Förresten så kämpade hon sig igenom hela kvällen till vi åkte hem vid 23:30. Det var ju inte så bra men det har verkligen blivit knas med tider i sjuktider och värme. Hemma orkade jag faktiskt med ett avsnitt av "Sex and the city" och det gör ju att jag längtar ännu mer efter New York än någonsin. Samtidigt som jag faktiskt har lite panik för att det är så snart som vi ska åka. Vill ju hinna med så mycket som möjligt i huset innan vi åker dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar