måndag 5 juli 2010

5 JULI 2010 IKEA, IKEA, IKEA och lite film









Vad säger man efter ytterligare en natt med för lite sömn på grund av sjukhusbesök och den i härliga sommarvärmen men som jag inte gillar på natten. Det är bara lite jobbigt när en febersjuk liten en ska sova i samma säng som oss. Då blir det trångt och svettigt i en 140 säng.
Det vi fick gjort idag var i alla fall att fylla två lastkundvagnar hos IKEA och en vanlig kundvagn. Det vi plockade ihop på 5 timmar var 71 kolli med hemkörning och ett bagage fullt. Undrar om jag någonsin kommer skicka 71 kolli med hemköring igen. Men kan inte sluta gilla IKEA även om det ibland gör mig helt tokig. Väl hemma igen tog vi bara hand om Bella och såg en film "Up in the air" med Geroge Clooney och den var bra men lite för vemodig för min smak. Den får tre, men starka KIX, KIX, KIX. Tyvärr inser jag att jag måste VAB:ba någon dag till, ja så är det att vara en småbarnsmamma. För det mesta helt underbart, men inte bara en dans på rosor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar