måndag 11 oktober 2010

11 oktober 2010 En valig måndag

En helt vanlig dag fast ovanlig dag. Storskruttan sov inte hemma inatt och gissa om jag blev orolig när hon inte var hemma när vi klev upp. Hopplösa unge, inte hade hon skickat sms heller. Då blir man arg fast egentligen mest rädd att det ska ha hänt något. Inte kom vi iväg i tid heller, ska jag aldrig komma i tid. Men jag cyklade som en galning till dagmamman i kylan. Det var inte många plusgrader ute och idag var Bella inte alls nöjd med att vara ute. Hon grät och skakade redan efter 45 minuter så att alla var tvugna att gå in. Men på jobbet har allt varit "the same". Det var skönt att komma hem och mysa med mina döttrar. Fast den stora och jag hade vår fajt... den alltid återkommande, städa, tvätta, håll lite ordning. Tror att det gick in men man vet aldrig. Skulle tränat men nej stuntade i det. Kommer aldrig att tycka att det är roligt. MORR och det är jag lite ledsen över. Vill bli duktig och komma iväg till gymmet och tycka att det är roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar