torsdag 14 oktober 2010

14 oktober 2010 Först regn sen strålande höstdag

Dagen började med regn och Bella och jag tog bussen till dagmamman. Vi som kom i så god tid och äntligen tänkte jag att jag skulle få komma i tid till jobbet. Men nähej då hade korten kommit och jag skulle fylla i en lapp att jag mottagit dem. Hur som helst var kortet hur fint som helst och ja hon är lik sina kusiner Varland. Kom i alla fall bara 5 minuter sent. Ganska så snart så började molnen skingra sig och snart så såg vi bara blå himmel från fönstret på jobbet. Vi åt lunch på palatset och maten var som vanligt bra men inte något speciellt. Däremot är servicen toppen och man får maten fort och vi kom ut i solen och fick njuta av den med. Resten av dagen gick fort och när jag kom och hämta lillskruttan från dagmamman var det så härligt väder. En vanliga torsdag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar