fredag 8 oktober 2010

8 oktober 2010 Gamla Stan

Härliga fredag, äntligen kom den och det regnar inte och ändå tog jag regnkappan.... hur tänkte jag då. Vi hade teamlunch men inte satt vi tillsammans idag utan det blev lika uppdelat som vanligt. Jag, Ola och Jessica samt Stefan och Johan. Men god lunch och vi är alla så nyfikna på filminspelningarna som de gör på gatan utanför jobbet. Det är ju amerikanska versionen av Steig Larsssons böcker. Så visst hade man kanske hoppats på att får se Daniel Craig. Sen kom jag på att jag hade fikat på jobbet men fullständigt glömt bort det, så jag fick springa efter lunchen och fixa lite godis och bulle. Tänkte fixa rosa godisar eftersom det är rosa månaden just nu. Men nähä.... ingenstans hittade jag det. Fick bli lite gott och blandat istället. Hem och sen mysa lite med två döttrar. Fick bråttom in så jag fick sminka mig på bussen men det blev inte helt dåligt det heller. Mötte Putte vid tuben och han sa att jag såg förvirrad ut. Vi gick till Liffys där vi blev kvar hela hela kvällen. Jag åt fish & chip och drack några cider, samt en drink. Sen drack jag en Magners och det var ju jättegott!! En trevlig kväll och jag kom hem vid 02:15 men hade verkligen svårt att somna. Nattis kom givetvis hem senare än mig och gick tidigare än mig. Men hon är ju 20 så jag får inte klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar