tisdag 19 oktober 2010

19 oktober Tisdag men ändå mer som en Måndag

Kom iväg tidigt till jobbet jag börjar egentligen inte förrän 08:30 men idag var jag på jobbet 07:50. Det var hur lugnt på jobbet som helst till 08:10. Sen blev det fart och resten av dagen gick fort och lunchen tog vi på OT. Tyvärr har jag verkligen verkligen bråkat med stora tjejen idag och det är en ren mardröm. Känner mig verkligen inte så bra som varken mamma eller vän. Får bara försöka kämpa mig igenom det här med. Sen har jag haft lugn kväll med bara Bella och jag. Då Martin hade någon jobbsak som han var på. Tyvärr så somnade Bella inte så fort som jag hade hoppats på utan det tog 45 minuter. Men lite läsning i soffan med bra musik gör susen och lite slötittande på tv:n och givetvis lite surfande på det. Så säger jag gonatt för ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar