fredag 15 oktober 2010

15 oktober 2010 Fredagsmys

Fredag och jag var tidig till jobbet JIIIIHAAA!! men det berode först och främst på att jag inte tog skruttis till dagmamman men sen att jag faktiskt hade bestämt mig för att komma i tid och prioritera lite bättre på morgonen. Fredag innebär teamlunch och vi åt allesammans på Söderkisen. Och nja, det är så där bra mat där men vad gör man inte för teamet. Barbro var med oss och tänk att hon faktiskt ska flytta permanet till Bolivia. Jag både beundrar och tycker hon är liten galen. Efter jobbet så hämtade jag lilla skruttan. Sen hem fixa lite och plocka ihop saker för att så fort Martin kom hem åka till Magnmac. Väl där så sminkade jag mig lite och sen åkte M och jag in på Stadsteatern. Pjäsen vi såg heter "Kvinna klädd i solen". Den var bra och underhållande men inte det bästa jag sett på teater för det är fortfarande "Drottning Kristina med Vanna Rosenberg. På samma pjäs var även Per Morberg med fru. Han ser verkligen lite full ut hela tiden. Efter pjäsen åkte vi hem direkt för att hämta lillskruttan och åt där lite ost och sen hem. Härliga fredag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar