söndag 31 oktober 2010

30 oktober 2010 Födelsedagsfest med hund på

Lördagmorgon och jag fick sova. Jag är bortskämd jag vet. Efter frukost lite fix hemma som tvätt och gardrober. Sen lite presentshopping till Donnan. En sväng till mamma där vi åt och spelade Masken Freddy. Bella gillade verkligen det. Sen Maxi för storhandling och födelsedagsfest. Hem lagade mat, blev tre små snittar till bubbel som förrätt. Huvudrätt svampfylld fläskfilé och rostade rotfrukter samt västerbottenostsås. Dessert blev det macaroner och tryfflar. Vi hade en supermysig kväll och Zorry Nicklas hund gästspelade och gjorde succé. Vi firade Helen och av oss fick hon halsband och örhänge från Edblads. De har nästan för mycket snyggt. Finns så mycket jag vill ha bara. Får önska mig det i julklapp ju... Det kom även ett gäng busellergodis-gäng som tur hade vi godis hemma. En toppen kväll med mat familj goda vänner och frågespel om NYC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar