söndag 17 oktober 2010

17 oktober 2010 Kalas och konferens

Söndagsmorgon med rostat bröd, men sen blev det bråttom. Tänk att jag är så dålig på att planera och hinner aldrig så mycket som jag tänker innan. Undra om jag någonsin kommer att lära mig?? Men jag hann tvätta, packa och sen bli lite snygg inför kalaset. Den här gången var det Tim som fyllde år och det var många måna barn. Det var så kul att få se deras tillbyggnad som hade blivit så snyggt och ljust och fint. Åhhh vad jag drömmer om att få bygga ett eget hus någon gång. Sen tog jag lilla Sofhie (vår gamla bil) till Orminge C där chefen hämtade upp mig. Vi plockade upp en kollega vid slussen och en vid Danderyds sjukhus. Sen åkte vi alla ut till Barnens ö. Kollo och jag brukar ju inte gå ihop men allt var helt OK. Vi hade väldigt trevligt, vi lagade mat ihop och lekte fruktsallad under middagen. Efter den hade "Ove" musiktävling som jag och Irhem ledde till han gjorde bort oss och istället för att säga Dallas, han Bonaza..... vart fick han det ifrån. Hur som helst sen gick det bara utför och vi slutade inte på minuspoäng i alla fall utan på noll. Maritha och Per vann. Tror nog att jag är mest stolt över att ha tagit introt på till ALF, Mac Gayver och Magnum PI. med andra ord jag har inget liv. Har tittat för mycket på tv eller ?? Lite mingel och sen lite mer frågesport MIG. Den vann Ola. Vi gick och la oss ungeför vid midnatt men jag kunde inte somna och det tog mig mer än en timma innan jag somnade. Tur att jag hade ljudboken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar