onsdag 27 oktober 2010

27 oktober 2010 Upp som en sol, ner som en pannkaka

Härlig dag med sol och ganska bra dag på jobbet. Nattis kom och åt lunch med mig och mina kollegor. Det blev en Tamarindolunch uj vad gott men sen känner man vitlök hela kvällen. Eftersom Nattis hämtade Bella hos dagmamman så kunde jag åka ända hem. Tyvärr är jag helt slut idag och somnar på bussen men vaknar i Björknäs och ser att mina fina döttrar är med. Jag fick inte en möjlighet att krama på dem förrän vi klev av. Sen plockade vi ihop oss och drog till Gustavsberg. Där vi fick god mat som Mac & Martin fixade. Vi lekte med tjejerna och Nattis kan nog få jobba på Magdas jobb då vet man i alla fall att hon inte blir utnyttjad som på Skeppsholmen. De har inte skött sig så bra. Efter ett tag drog Nattis till Nicklas och Marcus till kören. Kvar blev jag, Martin, syrran och småtjejerna. De levde bus som vanligt men Bella var trött och jag med. När vi kom hem så uppstod det lite frågor om vi ska släppa iväg Bella till Ö-vik eller ej.... det slutade inte så kul men jag kunde somna i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar