måndag 18 oktober 2010

18 oktober 2010 Borta bra men hemma bäst

Vaknad tidigt innan klockan ringde och det var en fantastisk himmel som jag tyvärr inte hann fota. Jag försökte ta en dusch men kallvattnet var så himla kallt att jag gav upp. Fixade till mig och gick till köket där det var fullt ös. God frukost och jag hann fota lite och en del bilder blev riktigt bra. Sen hade vi konferans hela dagen och kom nog fram till bra saker tycker jag. Vi som åkte med Per kom nog sist hem för hann fick för sig att vi ville ha en guidad tur genom stan.... MORR!! Väl hemma hade lilla dottern inte tid att prata med mig utan sa att hon kommer ner sen när hon hinner. Jag fick gå upp till henne, sen tog jag tag i tvätten och önskade mat inför kvällen. Fisk och potatispure.... som tur var så fick vi sällskap av J & H som vi köpte bil i helgen. De har numera en fin fin vit passat. Vi åt pratade och det var en perfekt ("söndagskväll") måndagskväll. Jag bakade även macroner och de rosa blev små men bra. De gröna blev perfekta. Det var verkligen roligt att vara borta en natt med jobbt men ännu härligare att komma hem till goa familjen och vänner !! Tack för att nu finns :)

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med att det var en perfekt kväll!
    Tack för goa vänner...å kul med nya bilar!!!
    Pussåkram

    SvaraRadera