tisdag 26 oktober 2010

26 oktober 2010 Sol sol sol

Otroligt härligt väder har det varit hela dagen. Tyvärr fick jag dra upp lillskruttan men det är Halloweenfika hos damamman idag och hon ska vara utklädd till drake. På jobbet är allt som vanligt och tyvärr har vi lite problem med den nya leverantör/lager vi har så vi får ta lite extra skit. Inte hur kul som helst men jag har ju vant mig efter nästan tio år som kundsupport. Fick gå lite tidigare och fikade med Bella och gänget. Nattis hade också kommit dit och det var hur kul som helst. Fick se tvillingarna och lilla gulliga Freya live. Vi tog bussen hem svängde förbi Kicks. Lyckades nämlingen att hälla ut mitt ansiktsvatten i helgen i min nessesär. Väl hemma hade Nattis och jag ett bra samtal och nu vet jag. Nickelaxen är snart i ett hus nära dig. Känns bra att vi äntligen har rensat luften och nu hoppas jag att vi kan klara ut alla andra tråkiga små saker som vi bråkar om. Kvällen blir aldrig som man tänkt sig men jag har hunnit tvätta lite och fixa lite. Försöker mig på att samla alla mina bilder i Picasa är det vettig tro? Hoppas också att jag får upp lite bilder här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar