torsdag 7 oktober 2010

7 oktober 2010 Jobb & bio

Jobb,jobb och jobb fast vi började med ett besök på BVC Bella mättes och vägdes och stora tjejen nu. Hon fick också visa att hon kan sparka boll med båda fötterna och att hon kan hoppa. Hon fick titta på bilder och vi fick berättat hur hon och jag mådde. Hon fick helt enkelt OK i rumpan som hennes dagmamma uttryckte det. Efter jobbet så var H och jag på bio. Lyckan, kärlek och meningen med livet. Den får KKK- av mig, det var fantastiska bilder på världen och det sög tag i mig när jag såg Brooklyn Brigde och Peir 17. Uj uj uj .... måste åka tillbaka snart. Filmen annars hade lite Dr Phil över sig och så här tänker jag. Älska dig själv=balans i livet men det kan väl de flesta räkna ut själv eller?? Hur som helst så gick tiden 2.20 timmar väldigt fort och jag älskar att gå på bio därför så spelade det nästan ingen roll vad vi såg. Vi pratade efteråt på bussen hem och nu känns det lite lättare allting. Hösten känns inte helt hopplös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar