lördag 9 oktober 2010

9 oktober 2010 Firande hela dagen

Kalas och överraskningsfest. Upp åt frukost och som tur är så var jag inte mer än bara lite lite trött, TACK för RESORB vätskeersättning är toppen. För en tjej som är så sällan ute och festar så är det bra att ta till lite fust så att man orkar en hel helg. Sen handla present till Filip och det är helt underbart väder för utomhuskalas. Det var korvgrillning och Linda hade gjort den finaste/godaste tårta jag ätit på länge. Vi ställde på pendlarparkeringen och fick gå lite i den härliga oktobersolen. Sen vidare till Sickla för att fixa nästa present. Vi hittade en nostalgibok om 80-talet och givetvis massa nagellack. Allt packades ner i en påse med cupcakes på. Sen in för att hänga på söder en liten liten stund innan vi skulle träffas på Murasaki. Vi träffade Hélèns föräldrar och Ida med familj kom. Sen kom även Lidelfrun och hans goa fru. Sen kom gänget som skulle gå på konsert med Volbeat. Det var J & H, Madde & Mattias samt H's kusin Jonas & Jenny. När de tog bort ögonbindeln för H så grät hon hysteriskt. Hon bara älskar ju överraskningar till skildnad från mig. Tyvärr var de grymt dåliga på Murasaki förvirrade, otrevliga och maten var så där och jag blev så besviken. Men de flesta var nog nöjda ändå och H blev hur glad som helst för nagellacken och boken. Nattis kom och vi åkte alla hem och hon fick mat på Texas och jag hyrde film. Nattis gick och la sig, då såg Martin och jag Malou & Simon. En dansk film som var så mysig. Nu vet jag att jag måste åka till Köpenhamn snart igen, fast inte på vintern och det måste vara varmt så det så. Filmen får i alla fall KKK+ av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar